Dovolujeme si oznámit všem zákazníkům, že čtvrtek 17.12. 2015 byl posledním dnem, kdy byly přijímány objednávky 
a které budou do konce roku vyřízeny. Po tomto datu již nebude možné žádné objednávky uskutečňovat, neboť provoz
našeho e-shopu bude ke dni 31.12. definitivně ukončen. Případné reklamace zakoupeného zboží bude možno po celou dobu
trvání záruky řešit dle níže uvedených Obchodních podmínek.

Děkujeme tímto všem našim zákazníkům za desítky tisíc nákupů a přejeme všem, aby jejich elektrospotřebiče
pracovaly co nejdéle a pokud možno bez jakýchkoli oprav a problémů.

Dále přejeme krásné vánoční i novoroční svátky a mnoho zdraví a štěstí v letech příštích.
 


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Reklamace vadného zboží

Na veškeré námi dodané zboží se vztahuje záruka dle zákona 24 měsíců a na náhradní díly, zabudované do finálního zařízení  je délka záruky 6 měsíců).  Pokud se v této době projeví na dodaném výrobku závada, jenž byla prokazatelně způsobena vadou materiálu, může nám zákazník tento výrobek vrátit k posouzení. Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zákazník se může rozhodnout pro vrácení ceny vadného výrobku, nebo může požadovat výměnu výrobku za za nový (pokud je ještě dostupný).

Podmínky pro uplatnění reklamace:
Současně s vadným výrobkem musí být dodán i originální doklad o zaplacení, který je součástí každé zásilky. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Peníze za vadné zboží budou navráceny po dohodě se zákazníkem buď bankovním převodem (peníze budou odeslány do 3 dnů po obdržení zásilky) nebo poštovní poukázkou.
V případě zaslání peněz poštovní poukázkou odečítáme z vracené částky 30,- Kč, které si Česká pošta účtuje za tuto službu.

V případě uplatnění reklamace vadné zboží zašlete na adresu:

ELEKTROSERVIS - Musil
Jeseniova 1144, 290 01 Poděbrady
Kontaktní osoba: Vladimír Musil
e-mail: eshop.esm@post.cz
mobil: 736104982